KUO POKALBIS ĮKVEPIANTIS?

Paulas Devensas – kuratorius, garso menininkas ir architektūros teoretikas – pasiūlys būdus mąstyti apie tai, kaip menininkai ir architektai galėtų panaudoti garsą kaip priemonę analizuoti ir apibūdinti archyvinę medžiagą, dokumentuojančią Žaliojo tilto skulptūrų išardymą 2015 m. Devenso įvietintų garsinio meno instaliacijų kūrimo metodas suteiks kontekstą diskusijai apie pasiūlymą rekonstruoti paminklo reikšmes, apibūdinančias santykį tarp paminklo ir vietos; šis metodas taip pat leis apsvarstyti, kaip šis rekonstrukcijos procesas gali paveikti naujų struktūrų projektinių pasiūlymų kūrimą, jo metu apžvelgiant įvairias galimas intervencijas į užstatymą.

Rugsėjo 13 d. ir rugsėjo 20 d. paskaitos – tai ciklas cikle. Jo metu bus svarstoma, kaip šviesa ir garsas gali pakeisti įprastas įpaminklinimo formas ir būti naudojami kaip reprezentacijos priemonė. Susitikimus su pranešėjais Paulu Devensu ir Ryszardu W. Kluszczyńskiu moderuos airių filosofė, menininkė ir kuratorė Niamh McDonnell.

Rugsėjo 14 d. 10 val. NDG auditorijoje prasidės Paulo Devenso ir Niamh McDonnell vedamos kūrybinės dirbtuvės.


Rekomenduojama knyga

WAVING PLATFORMS

Paul Devens

Knyga įkvėpta Paulo Devenso projekto “Banguojančios platformos”, kurios įtvirtina poetines negirdimo galimybes, rezonuoja ir stiprina kultūrinę poetiką, avangardiškai artikuliuoja socialinius ir architektūrinius garso meno aspektus.

Pirma monografija apie pripažintą olandų garso menininką, architektą ir dizainerį Devensą kalba tiek apie audialią mus supančią ir mums suvokiamą realybę, tiek apie paslėptas pamatines socialines struktūras. Iš šio derinio kylanti poetika yra tampriai susijusi su erdvine aplinka ir mūsų galimybėmis kurti savo santykį su šios holistinės sumos efemeriška būtimi.

Knygą rasite Architektūros fondo knygų lentynoje Nacionalinės dailės galerijos (NDG) dailės informacijos centre.