Sėkmingai užsiprenumeravote naujienlaiškį
<

CATHERINE BURKE - VIETA LEIDŽIANTI DŽIAUGTIS MAŽAIS DALYKAIS IR DEMOKRATIŠKU GYVENIMU

ŠVIETIMO ARCHITEKTŪRA: BENDRUOMENĖS IR INOVACIJOS

01
VAS 2018
Kuo pokalbis įkvepiantis?

Po Antrojo pasaulinio karo Anglijoje pradėta plataus masto mokyklų kūrimo programa, įpareigojusi architektus ir pedagogus į veiklą įtraukti ir visuomenę. Tikslas buvo pamatyti ar įmanoma, naudojantis nacionalinių mokyklų atnaujinimo galimybėmis, paskatinti mokytojus ieškoti inovatyvių būdų naudoti erdvę ir įrangą. Šioje paskaitoje bus nagrinėjamos kelios pagrindinės tarptautinės poveikio kryptys, dariusios įtaką kuriant modernią pokario mokyklą. Taip pat, bus analizuojama išskirtinė Crow Island mokyklos, JAV įtaka Europos mokyklų architektūrai ir švietimui.

 

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.

Pokalbis vyks Nacionalinėje Dailės Galerijoje (NDG), Konstitucijos pr. 22, Vilniuje.

Pradžia 20:00. Renginys nemokamas, pokalbis vyks anglų kalba.

PAŠNEKOVAS
CATHERINE BURKE
Kuo pašnekovas išskirtinis?

Šiuo metu Catherine Burke yra Kembridžo universiteto Švietimo fakulteto lektorė, skaito paskaitas švietimo ir vaikystės istorijos temomis. Daugiausiai dėmesio savo moksliniuose tyrimuose skiria šioms temoms: vaikų ir švietimo materialiosios kultūros; santykis tarp istorinės ir šiuolaikinės pedagogikos bei architektūros mokymosi aplinkoje; vizualiniai metodai, leidžiantys įtraukti vaiko nuomonę į mokslinius tyrimus.

REKOMENDUOJA SKAITYTI
THE ARCHITECTURES OF CHILDHOOD. CHILDREN, MODERN ARCHITECTURE AND RECONSTRUCTION IN POSTWAR ENGLAND
Roy Kozlovsky
Kodėl verta skaityti?

XX a. Architektūros istorijos retai apsvarsto, kaip atitinkamos meno ir dizaino bendruomenės naudojosi ir pristatė vaikystės temą, siekdamos pakeisti profesijos diskursus ir praktiką. Roy Kozlovsky, šioje įspūdingoje knygoje, tvirtina, kad architektūra kaip „galios technologija“ praėjo reikšmingus pokyčius ir pokariu stipriai transformavosi. Šis pokytis, didžiąja dalimi, priklausė nuo pakitusio požiūrio rimtai atsižvelgti į subjektyvią vaikystės patirtį urbanizuotoje aplinkoje. „The Architectures of Childhood“ – svarbi ir vertinga knyga, kurioje nagrinėjamas naujų žinių atskleidimo potencialas, sujungiant dvi discipilnas – vaikystės studijas ir architekūros istoriją bei  nagrinėjant diskursus ir praktinius projektavimo eksperimentus pokario Anglijoje.

POKALBĮ PRISTATO

LIETUVOS KULTŪROS TARYBA IR TARKETT

>